קרטונים לאריזת דירה כל הפרטים, המחירים ומהיכן להשיג בזול 

תוכן עניינים

מתכננים לארוז את הבית בקרוב ביעילות, ניתן כאן עצות איך לקנות או לקבל חינם ארגזים למעבר דירה, המלצות היכן ניתן להשיג ציוד הובלה? 

להלן כמה טיפים ועצות כלליות לארגזי הובלה:

היכן ניתן להשיג ארגזים למעבר דירה בזול בחנויות לחומרי בניין, כמו טמבור או חברות הובלה או דרך אתרי אינטרנט מקוונים.

ניתן גם לאסוף או לבקש מחנויות מכולת מקומיות, או חנויות ספרים קופסאות חינם או מוזלות שכבר השתמשו הם ואתם תזכו למחיר מוזל ביותר, זו חלופה ידידותית לסביבה לקופסאות קרטון.

אם אתם מובילים לבד אז תפעלו כך, אך עם הזמנתם חברת הובלה בקשו ממנה עוד לפני שהזמנתם אותם קרטונים בחינם הם יעבירו לכם המון ללא עלות, אולי תצטרכו לקחת מהם אך זה משתלם כי זה בחינם.

אילו סוגי קרטונים יש ואילו אתם זקוקים להובלה שלכם עכשיו?

ישנם סוגים שונים של קרטונים זמינים להובלה ואריזה, כל אחד מיועד למטרות שונות, הנה כמה סוגים נפוצים של קרטונים שאתם עלולים להיתקל בהם:

1. קופסה רגילה: אלו הן ארגזי ההובלה הנפוצים ביותר, זמינים בגדלים שונים למטרות אריזה כלליות, הם גם הפשוטים ביותר וניתן להשתמש בהם לאריזת מגוון רחב של פריטים, מספרים, מצעים וכלה במכשירים חשמל קטנים כמו טוסטר זהו קרטון חד גלי.

2. קרטון גבוה לבגדים: הקופסאות הגבוהות הללו מגיעות עם מוט מתלה ממתכת ומיועדות להובלת בגדים תלויים ישירות מהארון אל הדירה למי שרוצה להעביר שמלות או בגדים מיוחדים.

3. קרטונים לתמונה/מראה: קופסאות קרטון ארוכות ושטוחות שנועדו להגן על מראות, ציורים ופריטים שטוחים אחרים במהלך ההובלה, בדרך כלל הם מגיעים בדרך כלל בגדלים של מטר ויותר כדי להתאים לגדלים שונים של מסגרות.

בבחירת קרטונים למעבר דירה, קחו בחשבון את הגודל והמשקל של הפריטים שאתם צריכים לארוז כדי לבחור את סוג הארגז המתאים ביותר קרטון חד גלי או דו גלי. 

נס ולערבב את הסוגים השונים של הקרטונים, כך שיוכלו לעזור לכם לארוז ביעילות ולהגן על החפצים שלכם במהלך המעבר.

להלן כמה איכויות שונות של קרטונים שכדאי לקחת בחשבון:

1. חוזק: החוזק של הקרטון הוא קריטי להגנה על הפריטים שנמצאים בתוכו, לכן חפשו קופסאות העשויות מקרטון גלי שעמיד לשירות המבוקש.

אם רוצים להוביל משהו שביר אז קחו קרטון עם דופן כפולה.

2. גדלים שונים: קרטונים לאריזת דירה מגיעים בגדלים שונים, אל תזמינו רק גודל אחת אל החלוקה תהיה בחלוקה ל4 כלומר אם הזמנתם 100 קרטונים אז כל 25 יהיו בגודל אחר, גם תחסכו כסף על קרטונים קטנים יותר וגם תספקו הגנה טובה יותר לפריטים קטנים ושבירים במקום קרטון גדול שלא מונע תזוזה במהלך ההובלה.

בעת בחירת קרטונים שהיעוד שלהם הוא הובלת דירה, שיקלו את התכונות הללו כדי להבטיח שהפריטים שלכם יהיו ארוזים בצורה מאובטחת, ככל שניתן כדי שלא יפגעו. 

זכרו לארוז פריטים בזהירות, בהלנות ועם חומרי איזה מתאימים כמו ניילון פץ פץ או סלוטייפ איכותי ועבה, להשתמש בחומרי אריזה מתאימים זו התחלה טובה אל תזלזלו בכך, רשמו ותייגו אריזות קרטון בצורה ברורה כדי אחר כך להכניסם לחדר הנכון, זה יחסוך לכם הרבה זמן בפריקה.

עשו כל מה שכתבנו לכם כאן כדי להפוך את תהליך המעבר לחלק ומאורגן יותר.

בברכה והובלת דירה קלה.

הכתבה נכתבה בעזרת חברת הובלות start -moving