מנוף הרמה בתל-אביב

תוכן עניינים

עיר מודרנית, תוססת ומרכזית, תכלול במתאר שלה חנויות ובתים קטנים לצד שלל רבי קומות, גורדי שחקים ושיכונים למשפחות, הבנויים ממגדלים רבים. התיעוש הרב והגבולות הפיזיים הברורים של העיר, גורמים לרוויה של בניה לגובה. בניה שכזו, דורשת עבודה רבה בגבהים ושינוע חפצים ומשאות לקומות העליונות, הן בשלב הבניה והן בסיומה. בתצורת בניה שכזו, יכול למשל, מנוף הרמה בתל-אביב כמו גם בערים אחרות להיות הפתרון האולטימטיבי.

למומחי 'מרכז המנופים' ניסיון רב שנים בפעילות במתווה אורבני ועיסוק עם מנוף הרמה בתל-אביב. בשורות הבאות הם רוצים לשתף אתכם בניסיונם ולסייע לכם לקבל את ההחלטה הנבונה והטובה ביותר בעבורכם.

https://www.youtube.com/watch?v=PYskWoIJU6U

עבודה בגובה, קווים לדמותה.

אם נתבונן סביבנו נראה כל כך הרבה עבודות שמתבצעות בגובה. עבודות חשמל ותשתיות אחרות, התקנות שילוט, בניה ושיפוצי מעטפת וחוץ, עבודות גינון ועוד ועוד. בכולם, עושים שימוש במנופים מסוגים שונים. אולם בכל הנוגע לעבודות הדורשות העמסת ציוד כבד והעלאתו לגובה, הרי שהמלך הבלתי מעורער הוא מנוף ההרמה.

מנוף הרמה בתל-אביב כמו במקומות נוספים, עושה שימוש במערכת ייחודית המאפשרת לו לקצר טווח, זמן וסרבול בעת ובעונה אחת. המנוף אינו מנוף קבוע אלא מתנייע על כלי תחבורה שונים, אשר מהווים את הפלטפורמה שלו וגם יוצרים עבורו את עוגני היציבות והבטיחות שהוא נדרש עליהם מפאת נשיאת משקלים עצומים בגבהים ובמרחקים שונים.

מנוף הרמה בתל-אביב

המנוף מגיע עד אליך

הפלטפורמה הפופולארית ביותר היא משאית, שכן מעצם מהותה היא גדולה וכבדה ויכולה לשמש כמשקל נגד לקצה הזרוע המועמסת של המנוף. במקרים חריגים, המשאית גם נעזרת במשקל חיצוני וכן ברגליים מיוחדות היוצאות ממנה, במתאר הדומה לעכביש וננעצות בקרקע. בכך המשאית מגבירה את יציבות המשטח כולו, עם עיגון למשטח קשיח נוסף.

במקרים אחרים, כאשר הגובה אינו גדול במיוחד (בערך עד 20 מטר) או המשקל שאותו נבקש לעלות אינו עצום (בערך עד 200 ק"ג), ניתן לעשות שימוש בכלי רכב קטנים יותר כמו טנדרים, רכבים חשמליים ממונים ועוד.

בכל מקרה, למידת הניידות של פלטפורמת המרכב יתרון עצום, במיוחד במתווה עירוני שהוא צפוף, הן בסביבת החוץ והן בתוך המבנים עצמם. כך יכולים המנופים להשתחל למקומות שונים ולהגיע קרוב ככל האפשר לשטחי היעד. ומה קורה אם הגישה חסומה? כאן נכנס היתרון השני.

https://www.youtube.com/watch?v=2zQZjnbk6Fw&t=2s

גשר בגבהים

מנופי הרמה בתל-אביב עושים שימוש במערכת של זרוע טלסקופית, אשר מתוכה יוצאים ונפרשים כעין גרמי סולמות באורכים שונים. כאשר כולם מתחברים באופן סופי, הם יוצאים מעין שדרה צרה וארוכה שמשני צדדיה מצויים מסילות. שדרה זו מגשרת למעשה על המרחק והגובה ויוצרת נתיב בין הקרקע לנקודה בגובה. על מסילות אלו, מתנייעת במת המשא, עולה ויורדת כמו מעלית חיצונית.

הזרוע הטלסקופית המתארכת, מאפשרת למעשה להיות במרחק עצום מנקודת הממשק עם הדירה ועדיין להגיע אליה. כך לדוגמא, אם נרצה להעביר ציוד כבד לדירה שנמצאת בקומה רביעית בבניין מתחדש בתמ"א 38. דרך המדרגות, אין סיכוי להעביר כמעט כלום. לכן נפנה לאופציית מנוף ההרמה. אלא שבחזית הבניין יש שדרת עצים רחבה, הרחוב עצמו צר מאוד, אין לבניין חניה בחזית שם ניתן להיכנס עם המשאית ובנוסף, כל החניות שלפני הבית תפוסות.

עבור מנוף הרמה בתל-אביב הדבר אינו מהווה בעיה כלל וכלל. לצורך הגעה לקומה רביעית הוא יידרש לפתוח זרוע לאורך של כ-12 מטרים אלא שיש כעת לקחת בחשבון גם את המרחק בין מקום חניית המשאית במדרכה שמנגד ושליחת הזרוע באופן אלכסוני מעבר לכביש. לכן, המנופאי יפתח את הזרוע עוד קצת כמתבקש עד לנגיעה עם פתח הבית אליו נרצה להגיע. זריז, מהיר, יעיל ובלי לגרום בעיות או סיבוכים או הפרעה לחיי השיגרה של הסביבה.

במת הרמה לכל מטרה

ישנו גם מנוף הרמה בתל-אביב, אשר מותקנת בו מערכת המאפשרת לזרוע המנוף לא רק פתיחה טלסקופית אלא גם תנועה מפרקית המאפשר תזוזה גם לצדדים. כך ניתן להגיע לזוויות מעניינות וייחודיות של הזרוע, במידה ונרצה שהקצה שלה יגיע למקום שכזה.

על הזרועה המסילתית, נעה הלוך וחזור במת ההרמה. משטח מתכת מאוזן עליו מונח המטען. הבמה, עולה ויורדת לפי הנדרש ובכל מספקת הן את הצורך של הורדת דברים מקומות גבוהות והן את עלייתן מנגד. במת ההרמה יכולה להגיע בגדלים שונים ולעיתים עם סל, הכולל מחיצות ומונע מדברים קטנים יותר ליפול.

בסל, ניתן גם להניף בעלי מלאכה, שיעשו שימוש בעבודת הגובה בציוד ובמטען שהם מעלים. הבמה עצמה לא רק שמגיעה לגבהים מרשימים אלא יכולה להתכוונן גם לגובה פני הקרקע או לכל הפחות לגובה הרמפה של משאית ההובלה, כך שהמטען מועמס עליה בצורה חלקה ובלי טלטלות מיותרות.

מנוף הרמה בתל-אביב עבור כולם

עבור האדם הפרטי, מנוף הרמה בתל-אביב משמש לרוב להעברות דירה. הבניינים כאמור גבוהים והשטחים והמרווחים בינם לבין בניינים תל-אביבאחרים די מצומצמים. גם המרווח הפנימי בתוך הבנים קטן למדי. הלובי יהיה גדול ומפואר אך לעומתו חדרי המדרגות לא וכך גם פתחי המעליות.

בבניינים ישנים יותר, יתכן ולא יהיו כלל מעליות וגרמי המדרגות יהיו קשים אף יותר למעבר. מנוף הרמה בתל-אביב חוסך את הקושי הפיזי והמנטלי הכרוך בהובלת תכולת הדירה דרך מקומות צרים אלו ומעביר הכל בתוואי חיצוני, בזריזות ובמהירות עד לפתח הדירה.

למעשה, מנוף הרמה בתל-אביב עושה שימוש ביכולתיו גם להעברת תכולות של משרדים גדולים וקטנים כאחד, הנמצאים בבנייני המשרדים הגבוהים, המאפיינים את העיר וכן לשינוע ציוד כבד לתוך מפעלים ובתי מלאכה קטנים. כמו כן עושים בו שימוש רב גם אנשי תחזוקה וניקיון של הבניינים רבי הקומות, חברות פרסום ושילוט, חברות גינון ואדריכלות נוף וכן חברות תשתיות אבטחה, סלולר וכד'.

לעומת זאת המחירים לא גבוהים

לרוב מנוף הרמה בתל-אביב יהיה במחיר זניח ומזערי ביחס להוצאות האחרות הכרוכות למשל בשיפוץ, בינוי או  או מעבר דירה. שעת עבודה של מנוף הרמה תהיה 300 ₪ בקרוב כאשר במידה והעובדה מאתגרת יותר או דורשת כלים מתקדמים מאוד, המחיר יעלה בהתאם.

ככלל, לצורך שכירת מנוף הרמה בתל-אביבתל-אביב עירייה ועירייה ואת חוקי העזר המוניציפלים. בנוסף, התקשרו עם חברה שיש לה פריסה של מנוף הרמה בתל-אביב. הבאת מנוף כזה מרחוק, רק תגדיל את הסכום שתשלמו עבורו.

כסף זה לא הכל בחיים

כמובן, אין להכחיש שהמחיר הוא פונקציה חשובה ביותר, אך נכון יותר לבחון את הנושא גם מנקודות החיסכון האחרות: זמן, אנרגיה ובעיקר דאגות וחששות. ייטב לכם אם תתקשרו עם חברה אמינה ומוסמכת, אשר עובדת על פי כל החוקים והתקנות, גם הארציות וגם אלו שקשורות לעבודה בגובה.

אם חברת המנופים גם מבטחת את רכושכם הרווחתם. כך תוכלו להיות עם ראש שקט ולהיות בטוחים כי העבודה תתבצע ברמה גבוהה, ביעילות ובאפקטיביות גם במתאר העירוני הצפוף. יש לזה לעיתים ערך רב יותר מאשר כמה שקלים בודדים שתחסכו.

'מרכז המנופים' הינה חברה ותיקה ומנוסה בשלל עבודות גובה עם מנופים ועם התמחות מיוחדת בעבודת מנוף הרמה בתל-אביב. צי המנופים של החברה זמין במהירות ובאופן מידי בתל-אביב ומומחי החברה, ישמחו לתאם אתכם פגישה ולתפור עבורכם את החבילה המשתלמת ביותר עבורכם.

השאירו פרטים

או חייגו: 053-3544193

פוסטים אחרונים
מנוף הרמה בעומר

עיר מודרנית, תוססת ומרכזית, תכלול במתאר שלה חנויות ובתים קטנים לצד שלל רבי קומות, גורדי שחקים ושיכונים למשפחות, הבנויים ממגדלים רבים. התיעוש הרב והגבולות הפיזיים

קרא עוד »
מנוף הרמה בחריש

עיר מודרנית, תוססת ומרכזית, תכלול במתאר שלה חנויות ובתים קטנים לצד שלל רבי קומות, גורדי שחקים ושיכונים למשפחות, הבנויים ממגדלים רבים. התיעוש הרב והגבולות הפיזיים

קרא עוד »
מנוף הרמה ביפו

עיר מודרנית, תוססת ומרכזית, תכלול במתאר שלה חנויות ובתים קטנים לצד שלל רבי קומות, גורדי שחקים ושיכונים למשפחות, הבנויים ממגדלים רבים. התיעוש הרב והגבולות הפיזיים

קרא עוד »
מנוף הרמה בגני תקווה

עיר מודרנית, תוססת ומרכזית, תכלול במתאר שלה חנויות ובתים קטנים לצד שלל רבי קומות, גורדי שחקים ושיכונים למשפחות, הבנויים ממגדלים רבים. התיעוש הרב והגבולות הפיזיים

קרא עוד »
0533544193 אזור מרכז