מנוף הרמה מחיר מעודכן ל-2020

תוכן עניינים

לכל דבר בחיים יש מחיר. בייחוד לדברים הטובים. אין ספק, שמנוף הרמה הוא דבר אשר הופך את החיים לטובים יותר בכל כך הרבה מובנים. אבל עדיין אנחנו שומעים קולות רבים הטוענים: "לקחת מנוף בשביל לעבור דירה? מה אני רוטשילד?".
לכן חשוב לדעת, שכאשר אנחנו מדברים על מנופי הרמה, הרי שהמחיר אפילו מפתיע לטובה, בוודאי אל מול שלל היתרונות שהשירות מציע. אנחנו בהחלט מבינים, שהישראלים שונאים לצאת פראיירים ולכן חיברנו עבורכם שלל טיפים שימושיים שיעזרו לכם גם בצד הכלכלי. קבלו את "מנוף הרמה מחיר- מורה נבוכים".

השכרת מנוף

לא קונים חתול בשק אז בואו קודם נכיר

לפני שנעסוק במנוף הרמה מחיר, חשוב ללמוד על סוג השירות והפרמטרים השונים שמרכיבים אותו וקיימת להם השפעה על המחיר. אמרנו פרמטרים וכבר זיעה קרה מכסה את מצחכם? נסביר ונרגיע: בעבר, כאשר אתם רוצים ולעבור להעביר ציוד בעת כניסה לדירה חדשה, הייתם צריכים להתקשר עם חברת הובלות שעשתה שימוש בסבלים שהורידו והעלו את הדברים בידיים. לעבודה זו יש מחיר כבד.

ראו גם: חברת מנופים

מחיר זה מתבטא הן בכח האדם שנצרך למשימה והן במאמץ הפיזי הנדרש בשבילה. בישראל, פשה הנוהג לפיו חברות ההובלה היו משנות את המחיר תוך כדי העובדה, בטענה כי המאמץ הפיזי מצדיק זאת. עוד מדרגות, כניסה צרה, קומות גבוהות, מעלית קטנה או שבכלל אין מעלית ועוד שלל תירוצים הובילו לכך שהתחלת את מעבר הדירה בסכום X וסיימת אותו בסכום Y+X.

בניגוד לכל האמור לעיל, הדבר היפה במנוף הרמה מחיר- זה שהוא יהיה ידוע לנו מראש ולא ישתנה. משהתאמנו את המנוף, זה כבר לא משנה, לאיזה גובה הוא מניף את הזרוע והאם המשאית עומדת ברחוב או נכנסת לחנייה.

אז היכן וכיצד, כן יש משמעות לפרמטרים?

הפרמטרים חשובים בעיקר כדי להתאים עבורך את המנוף הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. חשוב להבין כי קיים מגוון עצום של מנופים. כל מנוף, נבדל מחברו בכמה תכונות בסיסיות: המרכב עליו נמצא המנוף – מזחל רובוטי ועד משאית מאסיבית. ברוע המנוף ובטכנולוגיה המאפיינת אותה- דבר שיש לו השפעה מכרעת על הגובה המקסימלי שזרוע זו יכולה להימתח עד אליו.

גם לגובה המירבי של המנוף, לכושר הנשיאה או המשקל, שהמנוף רשאי ויכול להניף והייעוד והמאפיינים של במת ההרמה, יש משמעות. שאולות נוספות הן: האם נדרש סל? מה גודל משטח ההרמה? ועוד. המון נתונים אבל כולם ידועים מראש ומותאמים כך שיתנו לך את הפתרון הטוב ביותר. מכאן גם מתחדדת החשיבות בהתקשרות עם חברה מיומנת, מנוסה ומקצועית. זו תדע לתפור לך חבילה איכותית ובמחיר נוח ומשתלם. בכל מקרה, כאשר נקבע מחיר, הוא לא צפוי להשתנות ואין הצדקה לשינוי.

ראו גם: פרטים על מנוף סל אדם

מנוף ליד בניינים

בואו נדבר תכלס

LETS TALK MONEY. אוקיי. אבל רגע לפני, חשוב להבין שכמו בעולם העסקים, צריך להבין מה העלות של החלופות. אז ציינו כבר את כל ההפתעות במחיר, שמתווספות במהלך העובדה למחיר המקורי. אבל אם אנחנו כבר בעולם עסקי, אנחנו גם יודעים ש- TIME IS MONEY. וכאן החיסכון הוא כבר מעבר לכל דמיון.
תכולת דירה ממוצעת עם כ-4 סבלים בריאים בגופם וברוחם תעבור בכ4- שעות לכל צד (הורדה מהדירה הישנה והעלאה לדירה החדשה). מנוף הרמה יעשה את זה בפחות משעה ויחסוך כ-6 שעות במצטבר של 4 סבלים. הוא יביא את כל הציוד קטן כגדול לפתח המרפסת ומשם בקלילות אל תוך הבית. המשמעות הכספית היא חיסכון אדיר בעלות.
ומה על כל החיסכון בדאגות ובחששות והפחתת כאבי הראש? ועצם העובדה, שבניגוד לחלופה, הציוד יקר הערך שלך לא ישרט או ייפגם במהלך העברה, מסיבוב בחדר מדרגות צר, מעקה סורר או פתח נמוך מידי. אנחנו משוכנעים שלא תכננת עם כל ההוצאות על מעבר לדירה חדשה, לקנות מזנון חדש או מחשב חדש, שנסדקו בעת ההובלה. בעבודה עם מנוף, הסר דאגה מלבך. המנוף, מביא לך בבטחה את הציוד ישר למרפסת ומשם ישר לדירה. מנוף הרמה מחיר- הופך גם לאטרקיטבי הרבה יותר.

מנוף זרוע

השתכנעתי, כמה זה עולה?

מנוף הרמה מחיר, כאמור משתנה לפי מהות העבודה והאתגרים שהיא מבקשת לפתור. אך ניתן לומר כי שעת עבודה של מנוף הרמה תתומחר החל מ-300 ₪. מחיר זה כולל מפעיל מיומן ומוסמך, השולט על המנוף ובעצם מניע אותו בבטחה. אם תשכרו את המנוף לכמה שעות, הרי שמחירו, באופן פרופורציונאלי יהיה משתלם יותר. כך למשל, מחיר מנוף הרמה ליום עבודה יהיה החל מ-2500 ₪.

ראו גם: השכרת מנופים

מנוף יוצא מנקודה A לנקודה B

כדאי גם לדעת שלמיקום הגאוגרפי של החניון ממנו יוצא המנוף משמעות רבה. למרות שהדבר נסגר מראש ואתם יודעים את שקלול הנושא במחיר, הרי שחשוב להבין שאם המנוף נצרך לנסוע הרבה אל היעד וחזרה ממנו- המחיר יעלה. אנחנו באנו לחסוך ולכן הנה טיפ קטן: השתדלו לקחת חברת מנופים שקרובה לאזור מגוריכם.
עוד יותר טוב יהיה לקחת חברת מנופים עם פריסה רחבה של סניפים או אתרים בהם נמצאים המנופים. נקודה זו מתחדדת במיוחד בעת מעבר דירה, כאשר הדירה הישנה והדירה החדשה נמצאים במרחק רב, אולי אפילו באזור אחר בארץ. חברה רצינית תוכל לנפק כלי באזור אחד ולהחזירו באזור אחר, בלי השפעה משמעותית על המחיר.

מנוף רקע שמיים

איכות, הגינות ומקצועיות- שווים את משקלם בזהב

למרות כל הטיפים שלנו והרצון לחסוך, צריך להכיר בסופו של דבר בעובדה, שהדבר החשוב ביותר הוא איכות העבודה ואמינות החברה המבצעת. החברות המרכזיות והאיכותיות, יודעות לשלב בין מחיר טוב לחוסר התפשרות על מקצועיות ומענה מיטבי. אנחנו ממליצים גם לכם לבחור בדרך הזהב הזו, כי בסופו של דבר היא המשתלמת ביותר.

מנוף ישן ולא מתקדם אולי יציג מנוף הרמה מחיר נמוך יותר אבל במכלול הדברים יהיה פחות יעיל, בטוח ואיכותי מבחינת התוצאה. מנופאי לא מנוסה, שאינו עובר הדרכות מסודרות – יעלה בסופו של דבר אפילו יותר. הקפידו גם על ביטוח הציוד שלכם או תכולת המטען. חלק מהחברות יכלול זאת במחיר ואצל חלק תצטרכו להוסיף דמי ביטוח. גם אם תאלצו לעשות זאת, זה שווה את הכל.

למה שלא ארכוש מנוף בעצמי ולעצמי?

כנראה שזה לא בדיוק כלכלי בשום צורה או אופן. לרכוש מנוף לצורך חד פעמי או אפילו לשימושים נדירים יחסית- זה לזרוק את כספכם לשווא. מעבר לעלויות הרכישה היקרות, בוודאי כשהמדובר במנופים מתקדמים טכנולוגיים, הרי שקימות גם הוצאות גבוהות על תחזוקה, אחסון ובדיקות ואישורים תקופתיים שיש לעבור ולהנפיק למנופים. ככלל, גם אין שום ערובה כי המנוף שרכשת יתאים לשימושים משתנים כמו אופי העובדה, היקפה, המיקום שלה וכד'. לעומת זאת, עם חברת השכרת מנופים, מנוף הרמה מחיר סביר ומכסה את כל הפינות.

אנחנו ב'מרכז המנופים' יודעים שאתם לא אוהבים לזרוק כסף סתם. לכן יצרנו מחירון הוגן ונוח במיוחד. יחד עם זאת, איננו מתפשרים על איכות ובטיחות ואנחנו בטוחים כי תמצאו את השילוב בין שתי הרצונות כמפתיע לטובה הן לגבי איכות העבודה והן לגבי המחיר. כחברה גדולה וותיקה, ל'מרכז המנופים' מגוון רחב של מנופים בפריסה ארצית רחבה, כך שנוכל להתאים עבורכם את המנוף האולטימטיבי ובתוך זמן קצר הוא יהיה לרשותכם.