כיצד נקבע מחיר מנוף להעברת דירה ואיך לחסוך?

תוכן עניינים

לא פעם בהעברת תכולה של דירות קיים יתרון להשכרת מנוף למספר שעות, אשר ייתן מענה לפריטים גדולים ומורכבים שקשה, בעייתי או בלתי אפשרי להעביר במעלית או בחדר המדרגות. שירות זה כרוך כמובן בהוצאה שיכולה להיות גם בלתי מבוטלת, לכן, לפני שאתם מתקשרים לחברה חשוב שתבינו כיצד נקבע מחיר מנוף להעברת דירה.

מנוף באתר בניה

מחיר מנוף להעברת דירה לפי זמנים

אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על מחיר מנוף להעברת דירה הוא פרק הזמן שבו נדרש השירות. לפני כן, נציין כי קיימים סוגים שונים של מנופים, חלקם להעלאת והורדת פריטים בלבד, ואילו אחרים כוללים גם סל אדם ומאפשרים לאנשי ההובלה לבצע את מלאכתם בגובה. עוד חשוב לציין כי לרוב לא מדובר בשירות המסופק על ידי חברת ההובלה אלא על ידי חברה המחזיקה צי של מנופים, ומשכירה את הכלים למגוון לקוחות פרטיים ועסקיים.

ראו גם: חברות להשכרת מנופים

כאמור, גורם מרכזי הוא פרק הזמן. בדרך כלל נהוג לתמחר את השירות לפי שעת עבודה, המתחילה במאות שקלים ויכולה להגיע גם לאלפים – ולכך נגיע בהמשך. כמו כן, ניתן לעיתים להגיע להסכם מול חברת המנופים על מחיר פר פרויקט. יחד עם זאת, לרוב המחיר הוא לפי שעה ואורכו של הפרויקט נקבע לפי פרמטרים כמו כמות התכולה, מספר החדרים בדירה, מורכבות הפריטים והעברתם במנוף וכדומה.

מחיר מנוף להעברת דירה לפי מאפייני הפרויקט

אם כן, המחיר נקבע לפי שעת עבודה, אבל בכמה מתומחרת כל שעה? כאן התמונה יותר מורכבת ותלויה רבות בסוג המנוף שתזמינו. בעיקרון, ככל שמדובר במנוף יותר מאסיבי, כלומר כזה שיכול להגיע לקומות יותר גבוהות ולשאת משקלים יותר כבדים, כך העלות לשעה תהיה יקרה יותר.

רק כדי לסבר את האוזן, מחיר מנוף להעברת דירה בקומות הראשונות (עד החמישית או השישית) יכול להסתכם בסביבות השלוש מאות או ארבע מאות שקלים. מאידך, אם מדובר בדירה השוכנת בקומה החמש עשרה הרי שנדרש מנוף הרבה יותר מאסיבי והתמחור לשעת עבודה יכול להגיע גם ליותר מאלף וחמש מאות שקלים. ואם הדירה נמצאת בקומה עוד יותר גבוהה גם המחיר מרקיע ויכול לעמוד על אלפי שקלים לשעה.

מנוף סל העברת דירה

איך חוסכים בעלויות המנוף?

יש כמה דרכים לחסוך בעלויות. ראשית, כמו בכל תחום גם כאן כדאי להיות צרכנים נבונים ולקבל יותר מהצעת מחיר אחת. בחרו בהצעה הכי משתלמת כל עוד אינה באה על חשבון האישורים, הרישיונות, העמידה בתקנות, הביטוחים וההסמכות של החברה. שנית, יש להגדיר במדויק את הצרכים שלכם מהמנוף, לרבות הפריטים השונים ומשקלים, הקומה וגובהה וכן הלאה – על מנת שלא להזמין מנוף יקר מכפי צרכיכם.

כמו כן, אם דרוש מנוף הן לדירה שממנה אתם יוצאים והן לדירה שאליה אתם עוברים, סגרו עם חברת ההובלות "דיל" של שירות כפול, מה שאמור לתת לכם הנחה מסוימת על העלות הכוללת.

ראו גם: מנוף הרמה לגובה