האם להשכיר מנוף סל להעברת דירה?

תוכן עניינים

בין אם אתם עוברים לדירה חדשה בשכירות או לדירה שרכשתם לאחרונה, יהיה עליכם להעביר את תכולת הדירה הקיימת אל החדשה. מדובר כידוע בפרויקט לא קטן, כתלות בסוג התכולה שיש לכם, ובעיקר אם אתם מתגוררים או עוברים לקומה גבוהה. אחת האפשרויות להקל ולייעל את העבודות היא השכרה של מנוף סל להעברת התכולה, ובשורות הבאות נראה האם זה משתלם ומתאים גם לכם.

מצד אחד, העברת דירה היא פרויקט רגיש בו צריך להעביר קשת רחבה של פריטים במשקלים, גדלים ורגישויות מסוגים שונים. מצד שני, זהו פרויקט חד פעמי שצריך להתבצע במהירות יחסית. את העבודה ניתן לבצע עם קשת רחבה של כלים ואמצעים, ואחד מהם הוא מנוף סל שמשכירים מחברה המתמחה בתחום ליום שלם או לכמה שעות. אבל האם ההשקעה בנוף מצדיקה את התמורה? המשיכו לקרוא ותבינו.

מנוף

למה בכלל מנוף סל להעברה של דירה?

קודם כל, לא לכל העברת דירה צריך מנוף סל, ממש לא. אבל ישנם מצבים שבהם מדובר בציוד חשוב ואפילו חיוני שאי אפשר בלעדיו. מנופי סל הם מנופים המסוגלים מצד אחד לשאת משקלים כבדים, ומצד שני להכיל פריטים, ציוד ואנשים על הבמה המותקנת בקצה הזרוע שלהם. כך, במקרה שהדירה הישנה או החדשה שלכם שוכנת בקומה גבוהה, יכולים המובילים לעמוד על הבמה ולהגיע אל המרפסת והחלון בצורה קלה ופשוטה, להעמיס את הפריטים ולהוריד אותם אל המשאית.

ומה זה נותן?

ייתכן שאין בעיה מיוחדת להגיע אל הדירה שבקומה הגבוהה, למשל באמצעות מעליות או בחדר המדרגות המרווח. אבל שערו בנפשכם עד כמה קשה להוריד פסנתר, ארון גדול או מיטה בחדר המדרגות. לעיתים הפריטים האלו אינם נכנסים למעלית, אינם עוברים אפילו בדלת, ואם בכל זאת מנסים להוריד בחדר המדרגות הם עלולים לספוג חבלות ונפילות. מעבר לכך, עלות שירותיה של חברות ההובלות יקפצו במקרה שהקומה גבוהה ונדרשת מלאכה מרובה.

לעומת זאת, בעזרת מנוף סל העבודה של המובילים הופכת להיות הרבה יותר קלה, בטוחה ונגישה. מדובר במנופים שיכולים להגיע לגבהים שונים, אפילו לקומה ארבע עשרה בבניין רב קומות, וביכולתם לשאת משקלים כבדים של חצי טון ואף למעלה מכך. את המנופים מפעילים בעלי מקצוע מנוסים מאוד, בעלי רישיונות והסמכות, ובצורה זו העבודה הופכת להרבה יותר נוחה, מהירה, יעילה, קלה ואפילו חסכונית.

ראו גם: חברה להשכרת מנופי סל

מנוף באתר בניה

כמה עולה מנוף סל להעברת דירה?

העלויות של מנוף סל להעברת דירה אינן אחידות ומושפעות ממספר גורמים. בעיקרון, המחירים הנמוכים ביותר מתחילים במאות שקלים בודדות להעברה ויכולות להגיע גם לאלפים ויותר מכך. מה שמשפיע הוא סוג המנוף הנדרש בדגש על גובה ההרמה שלו ועל יכולת נשיאת המשקל. כמו כן, המחירים משתנים בין החברות ולכן חשוב לבדוק את ההצעה שנותנים לכם.

ראו גם: מחירון מנוף סל 2020