איך למצוא מנוף סל להשכרה?

תוכן עניינים

מנופי סל משמשים לקשת רחבה של עבודות בגובה, לרבות שיפוצים ובנייה, תליית שילוט חוצות, עבודות גינון, התקנת מזגנים, העברת דירות ועוד. אין פלא איפה שישנם גורמים רבים המחפשים מנוף סל להשכרה מחברות המתמחות בתחום, אך השאלה היא כיצד בוררים את המוץ מהתבן ואיך מוצאים את המנוף המתאים לצרכים במחיר משתלם? בהמשך המאמר יובאו התשובות.

מנוף סל העברת דירה

מנוף סל להשכרה – עולם ומלואו

כאשר מדברים על מנוף סל להשכרה מתכוונים למעשה לקשת רחבה של מנופים בעלי מאפיינים שונים. כך למשל, ישנם מנופים בעלי יכולת הרמה של עד חצי טון ולעומת מנופים על משאיות גדולות שיכולים להרים עד שישים טון ואפילו מאות טונות. כמו כן, קיימים הבדלים ביכולות התמרון של המנופים, בגבהים שאליהם המנופים מגיעים, בהיותם חשמליים או הידראוליים ועוד. ומעבר לכך עומדת ותלויה שאלת העלויות ובחירת החברה הנכונה. אז בואו נראה איך מתחילים.

קודם כל: להגדיר את הצרכים

הדבר הראשון שחשוב להבין הוא כמובן את הצרכים שלכם. בעיקר יש לתת את הדעת על המשקלים שאותם המנוף יידרש להרים, על הגובה שאליו צריך להגיע, על מספר האנשים שיורמו על גבי הבמה, על השטח הפנוי לחניית הרכב/המשאית באתר, ועל הצורך בתמרון מיוחד כדי להגיע ליעד העבודה בגובה. כמו כן, יש לחשב באופן מדויק ככל הניתן את כמות שעות העבודה הנדרשות, שכן הדבר ישפיע באופן מהותי על עלות ההשכרה, ובנוסף בצעו אומדן של עלות מול תועלת בהתאם למסגרת התקציב ותעריף הפרויקט בכללותו.

ראו גם: השכרת מנופים

חברה המציעה מנוף סל להשכרה

לאחר שהגדרתם את הצרכים, פנו אל קולגות או מכרים שאתם יודעים שנעזרים מעת לעת בשירותי השכרת מנוף סל. שאלו אותם לגבי שביעות רצונם מהשירות המתקבל ונסו להבין מדוע: האם בזכות העלויות הנוחות, העמידה בלוחות הזמנים, מצב התחזוקה של המנופים, הצי הנרחב שמאפשר התאמה לכל צורך, וכן הלאה. זוהי גם הזדמנות לקבל עוד מידע בסיסי על מנופי הסל בכלל ועל עלויות השכרתם.

בין אם יש לכם המלצה על חברה מסוימת או שלא, זהו הזמן להרים את הטלפון ולהתחיל לדבר תכל'ס, לקבל הצעת מחיר ולקבוע תאריך להשכרה. יחד עם זאת, לפני כן עליכם לוודא כמה דברים על החברה: שכל המנופים שלה מתוחזקים, מטופלים ומפוקחים בהתאם לכל תקנות וחוקי הבטיחות, שהנהגים והמפעילים שלה כולם בעלי רישיונות והסמכות נדרשות, ושצי המנופים שלה באמת נותן מענה הולם לצרכיכם.

ראו גם: שירותי עבודות מנוף

מנוף בשקיעה

שלב אחרון: השוואת הצעות מחיר

בהנחה שמצאתם חברות העומדות בקריטריונים ויכולות לספק את המענה המקצועי והנדרש בתאריך המבוקש, השוו בין הצעות המחיר שלהן. באופן כללי, המחיר משתנה בהתאם למספר שעות או ימי ההשכרה המבוקשים, לפי סוג וגודל המנוף, ולפי הצורך במפעיל מוסמך. בחרו בהצעה המשתלמת ביותר כל עוד אינה באה על חשבון הביטחון שלכם באמינות ומקצועיות החברה המשכירה.

ראו גם: מנוף הרמה מחיר משתלם