כמה עולה הובלה עם מנוף עם הובלות באביב

תוכן עניינים

אם אתם עוברים דירה, והדירה הנוכחית שלכם מצויה בקומה גבוהה או שהדירה שאתם עתידים לעבור אליה היא בקומה גבוהה. כמו כן, אם אתם עתידים לעבור דירה וישנם רהיטים גדולים ומסורבלים שאינם יכולים לעבור את דלת הדירה הנוכחית או הדירה שאתם עתידים לעבור אליה, יתכן מאוד שיהיה לכם צורך לבחור בשירות הובלה עם מנוף. שירות מעין זה הוא שירות אקסטרה אשר כמעט כל חברת הובלות מציעה אותו כיום, אך כמובן שהוא כרוך בתוספת מחיר. בטרם אתם מזמינים שירות הובלה באמצעות מנוף, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

freepik

מתי יש צורך להזמין הובלה עם מנוף?

כאמור, ישנן סיבות שונות שבגינן יש צורך להזמין שירותי הובלה עם מנוף. לעיתים ישנם רהיטים יקרים מאוד שבעל הדירה איננו מעוניין לסכן אותם בהורדה או העלאה במדרגות או במעלית. במקרה שכזה הוא עצמו יעדיף לבחור בשירות הובלה עם מנוף. מקרים נוספים כאמור הם מקרים שבהם הדירה שממנה מעבירים את התכולה או אליה מעבירים את התכולה, ממוקמת בקומה גבוהה מאוד. תכולה שתצליח להיכנס במעלית לרוב תועבר באמצעות המעלית, אך מרבית התכולה תועבר באמצעות מנוף דרך חלונות הבית.

 ישנן סיבות נוספות לכך שהובלה צריכה להתבצע עם מנוף, כך לדוגמא: ידוע כי הובלות מנוף הן הובלות מהירות יותר מהובלות רגילות ועל כן, במקרה שהאדם שעובר דירה מעוניין לנהל את תהליך ההובלה ביום ההובלה בצורה מהירה, הוא יכול פשוט לבחור בהובלה עם מנוף על פני הובלה רגילה.

כמה תעלה לכם הובלה עם מנוף?

 שירות הובלות מנוף איננו שירות זול. מחיר שעת מנוף יכול להגיע ל300 ₪. את מחיר המנוף בדרך כלל משלם הלקוח בנפרד מהמחיר של ההובלה. חברות הובלה מסוימות מתמחרות את ההובלה יחד עם מחיר המנוף ולא בנפרד. יחד עם זאת, מרבית החברות אינן מחזיקות מנוף כחלק בלתי נפרד משירותי ההובלה שלהן ועל כן, כאשר הן נדרשות לבצע הובלה עם מנוף, הן שוכרות שירותי מנוף לתהליך ההובלה הספציפי שדורש זאת. המחיר שהחברה תדרוש לשעת עבודה בתהליך ההובלה עם המנוף, יכלול את מחיר השכרת המנוף לשעה, קומת הדירה שבה מבצעים את ההובלה עם המנוף ועוד. חשוב לדעת שככל שהדירה גבוהה יותר, כך המנוף שיידרש יהיה גדול יותר ועל כן גם המחיר יהיה גבוה יותר.

הובלות עם מנוף – מה חשוב לדעת?

הובלה עם מנוף של תכולת דירה או פריטים בודדים היא הובלה שחייבת להתבצע בצורה המקצועית ביותר, על מנת שתהליך ההובלה כולו יעביר את התכולה שלכם מיעד אחד ליעד האחר בצורה בטוחה. חשוב שתדעו שהחברה שמספקת את שרותי המנוף חייבת להחזיק בביטוח וזאת בכדי שאם יגרם נזק כלשהו לתכולה שלכם, לא תאלצו לשאת בכך מבחינה כלכלית. כמו כן, חשוב מאוד לבחור בחברה שמנוסה בתחום הובלות מעין אלה, על מנת שההובלה תתבצע בהצלחה.