השכרת מנוף סל – מדריך מקוצר

תוכן עניינים

ארגונים, חברות ואנשים פרטיים, המשכירים שירותי מנוף סל לצרכים שונים, מצפים לקבל את השירות הטוב ביותר. קבלו מדריך מקוצר על מנופי סל וכל הכרוך בשכירתם.

איור מנוף
השכרת מנוף סל

השכרה משתלמת ללקוח

השכרת מנוף סל מיועדת לגופים פרטיים או תעשייתיים המעוניינים לשנע ציוד כבד לגובה. מעבר לכך, באמצעות הסל ניתן לשנע עובדים לעבודות שונות בגובה. גופים העוסקים בתעופה, ספנות, בנייה, גיזום, ניקוי חלונות בגובה, שיפוצים, חשמל ותאורה זקוקים למנוף איכותי ובטיחותי שיעשה את העבודה. ניתן לשכור את המנוף לפי שעה או לאורך זמן. אך יש לדעת את המטרה, המשקל והגובה כיוון שהמחיר משתנה בהתאם. בכל מקרה המחיר משתלם בשל העובדה שמנוף סל חוסך הרבה זמן ומאמץ.

כל אחד יכול להפעיל מנוף סל?

הפעלת מנוף סל כרוכה ברישיון מיוחד המותאם למשקל ולגובה שלו. אם אתם בעלי רישיון כזה עליכם לוודא שהוא מותאם למשקל ולגובה שלהם אתם זקוקים לצורך העבודה. להפעלת המנוף יש ארבע דרגות ולכן חייבים רישיון המותאם לדרגה. אם אינכם מחזיקים ברישיון הנכון תוכלו להזמין גם שירותים של מנופאי מנוסה ובעל הסמכה.

אילו סוגי מנופי סל ניתן לשכור?

לסל המחובר לזרוע המנוף יש מספר תפקידים הנוהגים לחלק אותם לסוגים:

  • הרמת העובד למקומות גבוהים שיש קושי להגיע אליהם בדרך אחרת. מיועד לעבודות פשוטות כמו: חשמל, גיזום, צבע, פיגומים.
  • הרמת ציוד כבד במקומות צפופים כמו בשטח עירוני.
  • הרמת ציוד כבד ועבודות תחזוקה מכל זווית בעבודה מורכבת. הזרוע מסתובבת בצורה מעגלית כך שמגיעים לכל מקום באמצעות הסל.
מנוף בשקיעה

איך מתקדמים עם מנוף סל באתר העבודה?

מנוף סל מקובע באמצעות מייצבים מיוחדים לרכב גדול כמו טנדר או משאית בהתאם למשקל שלו. זוהי למעשה נקודת המשען של המנוף. היתרון טמון בתנועת הרכב מאתר אחד למשנהו. בעת העבודה באתר מסוים המנוף מתקבע באמצעות מייצבים מיוחדים. המייצבים הללו משתנים בהתאם לסוג ולמטרת השימוש במנוף הסל ותלויים במשקל ובגובה שהמנוף יכול לשאת. בנוסף, בעבודות מורכבות הזרוע מסתובבת באופן מלא ובעבודות פשוטות יותר ניתן לשכור מנוף סל שאינו מסתובב על צירו.