דלקן לרכבים: נוח וגם חסכוני!

תוכן עניינים

תדלוק אוטומטי היא טכנולוגיה חדשה שנמצאת בפיתוח כבר שנים רבות. זה זמין כעת בחלק מדגמי המכוניות. הנהג מתחיל את התהליך על ידי חיבור המכונית לתחנת דלק ולאחר מכן לחיצה על כפתור בלוח המחוונים. תהליך התדלוק מתחיל באופן אוטומטי, וכשהוא מסתיים, הנהג יכול לנתק את רכבו ולצאת לדרכו. היתרונות של טכנולוגיה זו הם בכך שהיא חוסכת זמן ומבטיחה שהנהגים לא יצטרכו לדאוג שיגמר הדלק בזמן נהיגה, מה שעלול להיות מסוכן או לא נוח בהתאם למקום שבו הם נמצאים. זה גם מפחית פליטות כמו גם עלויות דלק עבור נהגים המשתמשים בו באופן קבוע.

דלקן לרכבים

תדלוק אוטומטי הוא שירות המאפשר לנהגים לשלם עבור דלק לפני שהם צריכים אותו. שירות זה הוצג לראשונה בארצות הברית בסוף שנות ה-2000 ומאז אומץ על ידי מדינות רבות ברחבי העולם. המערכת נועדה לחסוך זמן וכסף לנהגים. זה גם עוזר להפחית את הפליטות ממכוניות על ידי הפחתת זמן סרק בתחנות דלק. המערכת נועדה לחסוך זמן וכסף לנהגים. זה גם עוזר להפחית את הפליטות ממכוניות על ידי הפחתת זמן סרק בתחנות דלק.

רעיון של תדלוק אוטומטי לרכב

הרעיון של תדלוק אוטומטי לרכב אינו חדש. בשנות ה-40, למשל, ג'נרל מוטורס ערכה ניסויים במערכת שתעצור את המכונית אוטומטית בתחנת דלק ותדלק אותה. הרעיון מעולם לא הוכנס לייצור בחלקו בגלל חששות לגבי בטיחות ואחריות. אבל עכשיו כשמכוניות לנהיגה עצמית באופק, כמה מומחים חושבים שהגיע הזמן לבחון מחדש את הרעיון הישן הזה עם טכנולוגיה חדשה. הרעיון של תדלוק אוטומטי אינו חדש. למעשה, יצרניות הרכב עובדות על זה כבר שנים. הבעיה היא שהטכנולוגיה לעשות זאת עדיין לא מושלמת. עם זאת, זה רק עניין של זמן עד שנראה מכוניות שיכולות לתדלק בעצמן. הרעיון של מכוניות לנהיגה עצמית מתחיל להיות מציאות, אך עדיין נותרה השאלה: איך כלי הרכב הללו יתדלקו את עצמם? רעיון אחד הוא שהמכונית יכולה לתדלק את עצמה אוטומטית באמצעות תג RFID כדי לזהות את עצמה ואת צרכי הדלק שלה. תג ה-RFID יכיל גם מידע על בעל הרכב. לאחר מכן, המכונית תוכל למצוא תחנת דלק ולשלם עבור הדלק שלה ללא כל התערבות אנושית. בעתיד, תוכל לתדלק את רכבך מבלי ללכת לתחנת דלק. הסיבה לכך היא שישנן משאבות חכמות חדשות שיכולות לזהות אוטומטית מתי המכונית שלך זקוקה לדלק ולשאוב אותו עבורך. זה רעיון טוב כי זה יעשה את החיים שלנו קלים יותר ופחות מלחיצים. לא נצטרך לדאוג שיגמר הדלק או נצטרך לצאת בגשם או במזג אוויר קר כדי למלא את המכוניות שלנו.

גם אתם רוצים דלקן לרכב הפרטי שלכם? רוצים לחסוך כסף בכל תדלוק? זה המקום בשבילכם לבקר באתר שלנו ולהזמין את השירות התקנת דלקן לרכב אוניברסלי https://mylpg.co.il