מתי נצטרך לבצע עבודה בסנפלינג?

תוכן עניינים

עד שנות השישים גורדי שחקים בישראל היו מחזה נדיר ולמעשה ניתן לומר כי רק בשנות התשעים התחילו לראות בנייני רבי קומות גבוהים במיוחד. היום בניה לגובה היא מאוד נפוצה וזה אומר כי גם עבודה בגובה היא מאוד נפוצה. עליכם לדעת כי הדרך היחידה במרבית המקרים לבצע עבודה בגובה היא באמצעות סנפלינג ועל כך יש לתת את הדעת. אתם בוודאי רוצים לדעת אילו עבודות בגובה עם סנפלינג יש ואנו נספר לכם בפסקה זאת את המידע הזה. אם כן קודם כל יש עבודות ניקיון של גורדי שחקים שמתבצעות באמצעות סנפלינג. לצד יש לציין כי גם עבודות צבע מתבצעות עם סנפלינג וגם עבודות שיפוצים רבות וגם עבודות שיקום מבנים. לכן אפשר לראות כי עבודה בסנפלינג היא מאוד נפוצה ולא נראה כי זה עתיד להשתנות בשנים הקרובות.

מהו הדבר החשוב ביותר בעבודה עם סנפלינג?

אם אתם מזמינים עבודה בגובה באמצעות סנפלינג אתם חייבים לשים דגש על מספר דברים כמו המחיר, איכות העבודה, המקצועיות של העובד ועוד. אך הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לשים עליו דגש הוא נושא הבטיחות. עליכם לוודא כי החברה שאליה פניתם שמה דגש עצום על נושא הבטיחות ולא מוכנה להתפשר עליו. בסנפלינג אין מקום למשחקים והכול צריך להיעשות על פי הספר וזאת בכדי להבטיח שאף אחד לא ייפגע ועל כך אנו צריכים לתת את הדעת. תקלה קטנה יכולה להיות הרת אסון כאשר אנו מדברים על סנפלינג ולכן אנו צריכים לעשות הכול בכדי לעבוד עם החברה המקצועית ביותר ששמה דגש על נושא הבטיחות.

האם כל קבלן יכול לבצע עבודה בסנפלינג?

עולה השאלה האם קבלן בניה רגיל יכול לבצע עבודה בסנפלינג או לא? אם כן התשובה היא שממש לא. לא כל קבלן רגיל יכול לבצע עבודה בגובה והדבר דורש מומחיות, ידע, הבנה מקצועית ועוד בכדי לבצע עבודה בסנפלינג. כמובן שבשביל שהקבלן שבחרתם יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וזאת ללא קשר מה העבודה בסנפלינג שאתם צריכים שהוא יעשה הוא חייב להיות מנוסה ואיכותי. עליכם גם להבטיח כי האדם שמבצע את העבודה בקצה, קרי זה שתלוי באוויר מהחבלים הוא איש מקצוע מנוסה אשר יודע לא רק איך להחליק בסנפלינג אלא גם לבצע את העבודה על הצד המקצועי ביותר.

אל תבחרו קבלן סנפלינג מבלי לבחון את הדברים הבאים

אם אתם מחפשים אחר קבלן הסנפלינג המוביל בארץ אתם צריכים להכיר את קבוצת עידן. על רקע זה אנו חייבים לציין שאסור לכם לבחור קבלן סנפלינג אם אין לו ביטוח מתאים. עליכם להבין כי אם לקבלן אין ביטוח אזי דגל שחור מתנוסס על העבודה אתו ואסור לכם בשום פנים ואופן לבחור בו או לעבוד עמו.