מובילים רהיטים? אולי אתם צריכים מנוף הרמה

תוכן עניינים

אם אתם גרים בקומה גבוהה במגדל מגורים או שאין לכם מעלית בבניין, אולי זה הזמן להזמין שירות הובלה עם מנוף.

במאמר הבא נסביר מתי תצטרכו מנוף הרמה, מה היתרונות בשימוש במנוף וגם, כמה זה יעלה לכם? קבלו את כל התשובות.

מתי תצטרכו הובלה עם מנוף?

הובלה עם מנוף תצטרכו במיוחד במקרים בהם יש לכם תכולה כבדה שהסבלים פשוט לא יכולים להרים על הגב ולרדת איתה במדרגות. ברוב המקרים מדובר בפריטים מיוחדים כמו פסנתר קיר, פסנתר כנף, מקרר או כל ריהוט כבד אחר.

בנוסף, את המנוף תצטרכו במקרים בהם חדר המדרגות צר מידי והסבלים פשוט לא יוכלו להוריד את התכולה דרכו. מדובר ברוב המקרים בבניינים ישנים שבהם גם חדר המדרגות צר וגם המעלית קטנה מידי.

כמו כן, במידה ומדובר במגדל מגורים גבוה, סביר להניח שלסבלים יהיה נוח יותר להעביר את התכולה שלכם על גבי מנוף ולא להיות תלויים במעליות.

כל היתרונות בהובלה עם מנוף

בסופו של דבר שימוש במנוף יסייע לקצר את משך ההובלה בצורה משמעותית. הסבלים מבטלים את התלות שלהם במעליות וכל העבודה מתבצעת בקלות ובמהירות. כמובן שככל שמשך ההובלה יתקצר, כך הסיכוי שההובלה שלכם תעלה פחות כסף.

בנוסף, המנוף מהווה את האמצעי הבטיחותי ביותר להעביר תכולה כבדה. במידה ויש לכם פסנתר קיר למשל, זה יהיה הרבה יותר בטוח והרבה יותר מקצועי להוריד אותו על גבי מנוף. כמובן שהמנוף מתאים לכל סוג תכולה ובעיקר בימים אלה שרהיטים שונים עוברים אבולוציה והופכים לגדולים ומורכבים יותר, למנוף יש תפקיד מרכזי. צריכים להעביר מיטה מתכוננת? תוכלו להוביל מיטה עם מנוף וכך להתגבר על המכשולים בתוך דקות.

חשוב לציין – בניגוד להובלה רגילה שבה הסבלים מורידים את התכולה דרך חדר המדרגות ומייצרים המון רעד, מנוף ההרמה הוא מנוף מאד שקט כך שאין שום סיכוי שההובלה שלכם תהפוך למטרד לשכנים.

הובלה עם מנוף – בכמה זה מייקר?

רוב חברות ההובלה מתמחרות את השימוש במנוף פר שעה. מדובר בשירות שמתומחר כמובן בנפרד והוא חייב להופיע בהצעת המחיר שאתם מקבלים לפני ההובלה.

המחיר המקובל והממוצע כיום בשוק עבור השכרת מנוף הוא כ- 300 ₪ לשעה. כמובן שזה תלוי בסוף המנוף ומספר הקומות שאליהם הוא מסוגל להגיע במקסימום שלו.

שימו לב – יש מנופים שמסוגלים להגיע לקומות גבוהות, יש מנופים המיועדים לקומות נמוכות יחסית. לפני שאתם מזמינים את השירות, דרשו מנציג החברה להגיע אליכם, לבחון מקרוב את מורכבות העבודה ולהתאים לכם את המנוף הנכון לצרכים שלכם.

לפני שמזמינים – בודקים

הטיפ הכי חשוב שלנו עבורכם הוא לפני שאתם מזמינים שירות הובלה עם מנוף, ודאו שיש בבניין גישה נוחה. אין לכם טעם להזמין את השירות הזה, אם מול המרפסת שלכם יש שטח שהמנוף כלל לא יכול להיכנס אליו.

בנוסף, ודאו מראש שלמנופאי יש רישיון מטעם משרד התחבורה, אחרת גם אתם עוברים על החוק וגם הוא. בנוסף, ודאו לחברת ההובלה יש ביטוח מתאים שיכסה אותה ואתכם במקרים של נזק לתכולה ולסביבה כתוצאה מהשימוש במנוף.

נסו לברר מראש עם נציג החברה לכמה זמן תצטרכו את המנוף. זכרו, אתם זקוקים למנוף גם בבית שממנו אתם עוברים וגם בבית אליו אתם עוברים. לכן, נסו לקבל הערכה גסה על מנת לדעת מראש כמה זה הולך לעלות לכם בתום העבודה.

בכל אופן, קחו כמה הצעות מחיר והשוו בניהן. בחרו את הצעת המחיר המקצועית ביותר ולאו דווקא את הזולה, הצעה שכוללת את כל האלמנטים של העבודה, כמו גם את השכרת המנוף.