הרמות משא באבן יהודה להרגיש על הגובה

תוכן עניינים

כאשר אנו חושבים על הרמות משא, מצטייר בדמיוננו, איזה גברתן שרירי הנושא על גבו המזיע, באלות חציר או שקי מלט כבדים. אבל האמת היא אחרת לחלוטין. תחת הגדרת הרמת משא, אכן נכנסים גם חומרי בניה גולמיים ומעובדים, כלים "לבנים", סניטריים או ציוד כבד אחר. אך למען האמת, תחת הגדרה זו נכנסים גם המקרר החדש שקניתם ורצונכם להכניס לדירה, חדר הילדים החדש שזה עתה רכשתם וסלון יפייפה שהיה במבצע אבל עכשיו המבצע שמעסיק אתכם, זה איך להכניסו לתוך הדירה.

הרמות משא באבן יהודה

מדוע קריטי להשתמש בהרמות משא באבן יהודה?

הרמות משא באבן יהודה, הן לעיתים עניין מסובך, הרבה יותר ממקומות אחרים בארץ. הרחובות צרים ואין לאורכם מקומות בהן מתאפשרת חניה, פריקה והשתהות זמן רב לצורך הרמת המשא. הבניה עצמה צפופה, והגישות לחלק מן הדירות ובמיוחד לאלו שבסמטאות, בחצרות בתים פנימיים או בעורף הבניין, היא לעיתים מסובכת ומאתגרת במיוחד.

הבניינים עצמם שבעיר, הם תערובת אקלקטית היוצרת כר נרחב של בעיות עבור כל אחד מהם, במידה ותרצו להרים משא או מטען לתוכם. מצד אחד, נמצאים רבי הקומות, אשר הגעה לדירות העליונות שבהן עם משא דורשות מאמץ רב. אומנם הם מצוידים בדרך כלל במעליות מודרניות אבל חוקי הבניין, אוסרים על שימוש שכזה במעלית ובכלל, לרוב מעליות אלו יהיו קטנות עבור המשא שלכם.

לצד רבי הקומות, נמצאים הבתים הנמוכים יותר. בבתים אלו, אין בהכרח מעלית ולצד  מספר מצומצם של קומות, חדרי המדרגות מצומצמים לא פחות ואין בהם כמעט מרווחים, דבר אשר הופך את משימת העלאת והעברת משא בהם- לכמעט בלתי אפשרית, בוודאי אם חשוב לך שהמשא יגיע בשלמותו.

הפתרון האולטימטיבי:

בבואנו לדבר על הרמות משא באבן יהודה, ואחרי שפירטנו את המורכבות שלעיתים טמונה במשימה שכזו, יש לחדד את נושא היתרונות הטמון בפתרון מנופי הרמת המשא. אם נבקש לפרט, רק בשלוש מילים את יתרונות אלו, הם יהיו: פשטות, נוחות, יעילות. אם תתעקשו על מילה אחת: חיסכון.

החיסכון שכרוך במנוף הרמות משא אבן יהודה, קיים בכל כך הרבה מובנים. חיסכון כספי, בכך שאין צורך להעסיק בעלי מקצוע רבים כל כך, בשביל משימה אחת. את העבודה שעושים כמה מובילים חסונים, שיעלו את המשא לבית, לצד נגר או מתקין, שיפרק אותו ביציאה מן הדירה ואח"כ ירכיב בחזרה בדירה החדשה- חוסך מנוף הרמת המשא, שפשוט מביא את המשא, בשלמותו, לפתח הדירה, למרפסת או לחלון חיצוני רחב בדירה.

החיסכון האדיר הוא גם בזמן, בתוך דקות ספורות וללא מאמץ, המשא נמצא גבוה למעלה וכל שנותר הוא רק להכניסו לדירה. אך החיסכון הרב ביותר, הוא בדאגות, בחששות ובכמות השערות הלבנות שיגדלו לך. הרי לא מתבקש ולא הגיוני שספת העור התלת מושבית היוקרתית שרכשתם, תקרע או תישרט ממפגש תמים עם קצה מחודד של מעקה ברזל בחדר המדרגות.

אז איך זה מתבצע?

בצורה מאוד פשוטה. מנוף הרמות משא באבן יהודה, כמו בכל הארץ, מתנייד על גבי מספר פלטפורמות בהתאם לצורך לשמו הוא נדרש. הוא יכול להיות מחובר למשאית או טנדר, צרים יחסית, כדי שיוכלו להדחק למקומות בעלי מרווח צר ולהיות עבירים גם שם, הוא יכול להיות מחובר לנגרר או לזחל או למערכת רובוטית אחרת, המאפשרת לו גמישות מרבית.

זרוע מנוף ההרמה, בנויה גם היא במספר צורות על פי היעוד שלה, והיא מצויידת בטכנולוגיה הידראולית מתקדמת, המאפשרת לזרוע המנוף הטלסקופי להתארך ולהתקצר, כמו גם לנוע לכל כיוון, באמצעות שליטה של המפעיל המנופאי. הגובה המקסימלי שאליו יכולה הזרוע להגיע משתנה גם הוא, כך שניתן להעניק שירות הרמת משא באבן יהודה גם לדירות בקומה שניה ושלישית ועד לדירות בקומה ה-20 ואף למעלה מכך, בהינתן גובה כל קומה של 3 מטרים.

בקצה הזרוע, נמצאת במת ההרמה, המאובטחת והמוגנת. לבמת המשא כושר נשיאה משתנה וגם היא, כמו המנוף עצמו, מותאמים ע"פ הדרישה והצורך. כך ניתן להעביר פריטים בעלי משקל של 100 קילו, באותה הפשטות והיעילות כמו פריט או כמה פריטים מאוגדים יחדיו, השוקלים כ-2 טון. חשוב להכיר, כי גם גודלה של במת ההרמה משתנה. בחלק מן המנופים, במת ההרמה ניתנת להארכה והגדלה, כך שניתן להעלות עליה משאות שאינם רק בעלי משקל רב אלא גם בעלי נפח רב.

לא רק מעברי דירה.

הרמות משא באבן יהודה נדרשת, למען האמת, לא רק בעת מעבר דירה. גם אם אנו בעלי משרד ורוצים להעבירו לאתר חדש או רק להכניס אליו ציוד חדש שקנינו – נזדקק, אם נרצה פתרון נוח, אלגנטי ומהיר של העברה לשירות זה. כך גם לגבי מפעל או מחסן או כל עסק מסחרי אחר, הרוצה לשנע ממקום למקום משאות ולאחסנם או להביאם לקומות או פלטפורמות גבוהות.

בנוסף, להרמת משא באבן יהודה ובכלל, ישנה דרישה לא רק בעת העברת מוצרים או משאות נקיים, עדינים או כאלו הדורשים הקפדה יתרה. גם העברת חומרים "מלכלכים", דוגמת, מלט, חצץ, חול וכד', הדרושים לשיפוץ או פרודוקטים הדרושים למשל לבניית המטבח החדש או חדר האמבטיה- עושים שימוש במנופי הרמת משא. אומנם פחות אכפת לנו, מפגיעה קלה במוצרים אלו, במהלך תהליך העברת משא ידני, אך מנגד, הם כבדים מאוד ומלכלכים את הסביבה – בעיות שנוכל לחסוך מעצמנו.

לבחור נכון

נחזור רגע להרמת משא באבן יהודה לצורך מעבר דירה או הכנסת חפץ כבד לתוכה, כמו גם להעברת פריטים אל תוך ואל מחוץ בית עסק. בהחלט הבנו כי שימוש במנוף הרמת משא, היא הדרך היעילה, החסכונית והאפקטיבית ביותר לכך. אבל עדיין חשוב לזכור: עם כל התחכום, החדשנות והדיוק המאפיין את המנוף, מי שמתפעל אותו בסופו של דבר הוא אדם. ואדם, בניגוד לרובוט- מנוף,  כן טועה לפעמים. הטעויות עצמן הן נדירות ביותר, אבל לא אנחנו נרצה להיכנס לסטיסטיקה.

מצד שני, אין מה לפחד. פשוט, צריך להקפיד על התקשרות עם חברה מקצועית, רצינית ומיומנת. המאפיינים של חברה כזו יתבטאו הן בכח אדם מקצועי ומוסמך, העובר הדרכות תקופתיות, הן בציוד מתקדם המתוחזק בצורה נאותה והן בניסיון שרכשה החברה במגוון פרויקטים.

אולם הדבר החשוב ביותר הוא יכולת היצירתיות והחשיבה האסטרטגית והטקטית של האחראים בחברה, למציאת ההתאמה המושלמת עבורך. אם מדובר באנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים, הם יציעו לך את הפתרון האולטימטיבי, בהתבסס על צי המנופים השונים הנמצאים בחברה, היתרונות מול החסרונות של כל אחד מהם, נקודות הגישה ליעד, והתאמת כל אלו למשימה והאתגרים שהיא מציבה. בכל מקרה, אל תתפתה לקיצורי דרך ולאלתורים. זה לא המקום לכאלו.

מה שבטוח- ביטוח

כאמור, שימוש בהרמת משא באבן יהודה היא פתרון מצוין, יעיל ובטוח מאוד. ועדיין, דרוש לראות את הכיסוי הביטוחי שמציעה חברת המנופים. זה יהיה גם עדות למקצועיות החברה ורצינותה וגם יסיר הרבה דאגות מלבך. הרי, לא תרצה שהטלוויזיה 90 אינצ' שזה עתה קנית, תקבל "פנס" בקצה המסך או שחדר הילדים הצבוע פסטל עדין, יקבל מריחות שחורות כתוצאה מחיכוך מיותר עם חפץ מיותר. ב-99.99% מהפעמים, זה לא יקרה בעם בחרת בחברה רצינית. אתה תבדוק ביטוח עבור האחוז האפסי הקטן ביותר.

והגענו למחיר. כמו כל דבר בחיים, המחיר משתנה לפי הפרמטרים המרכיבים את המשימה. משקל המשא, הגובה, כמות המשא, שעות שכירת המנוף, וסוג המנוף עצמו. המחירים יכולים לנוע ממאות בודדות ועד אלפי שקלים. אבל זכרו זאת: נכון, מפתה לעיתים ללכת על המחירים הנמוכים ביותר. אבל זה לא תמיד חכם, מצאו את האיזון הנכון שבין היכולות והמקצועיות של החברה למחיר שהיא דורשת. בסופו של דבר, זה הכי ישתלם בעבורכם.

מרכז המנופים, הינה חברה מקצועית, מנוסה ומובילה בתחום הרמות משא באבן יהודה כמו גם בארץ כולה. מומחי החברה, ישמחו לייעץ עבורך בכדי למצוא את הפתרון האולטימטיבי עבורך, תוך שימוש בצי מנופים מתקדם, שירות מקצועי והצגת מחירים הוגנים.

השאירו פרטים

או חייגו: 053-3544193

פוסטים אחרונים
0533544193 אזור מרכז