היערכות נכונה להשכרת מנוף סל אדם ל-2020

תוכן עניינים

אם הגעתם למסקנה שאתם צריכים להשכיר מנוף סל אדם עבור עבודות מסוימות, חשוב להיערך אליהן בהתאם. בוודאי תרצו להימנע ממצב מכעיס ומעציב שבו המנוף מגיע אליכם ואינו יכול לבצע את העבודות הנדרשות, או שמבצע אותן בצורה שאינה הולמת ואף גורמת לנזקים. אז בשורות הבאות נסביר כיצד להיערך נכון לקראת המנוף שיגיע אליכם.

מנוף

מדוע אתם מזמינים מנוף סל אדם?

על מנת להיערך נכון לקראת ההזמנה, יש להגדיר היטב מדוע אתם משכירים מנוף סל אדם. ההגדרה צריכה לכלול את ההיבטים הבאים: איזה סוג של עבודה נדרש המנוף למלא, למשל עבודות גיזום של עצים התקנת שלט חוצות, ניקיון חיצוני לבניין, העברת דירה וכדומה. כמו כן יש להגדיר את הגובה שבו אמורה העבודה להתבצע, למשל האם גובה הצמרות הוא כשישה מטרים או עשרה מטרים, האם הדירה שוכנת בקומה רביעית או עשירית וכן הלאה.

בנוסף, ההגדרה צריכה להתייחס למספר האנשים שצריכים לעמוד על מנוף סל אדם. לדוגמא, האם מדובר בשני עובדים מקצועיים המבצעים את עבודות הגינון, או שמא במוביל אחד שלידו גם צריכים להיכנס פריטים שונים המועברים מהדירה. עוד חשוב להגדיר כמובן את המועד המדויק שבו העבודות צריכות להתבצע, ברמת היום ואף ברמת השעה – בוקר, צהריים, ערב, לילה.

ראו גם: השכרת מנוף זרוע

המשך היערכות להשכרת מנוף סל אדם

עם כל ההגדרות הללו יש לפנות לחברות העוסקות בתחום, שגם יעזרו לכם לחדד את המסקנות שאליהן כבר הגעתם. כך למשל, סביר להניח שבחברה ישאלו אתכם לגבי המיקום המדויק של העבודות, לא רק בשל מרחק הנסיעה, אלא גם כדי להבין האם יש מקום חנייה נאות למנוף. מטבע הדברים, ככל שהמנוף קרוב יותר ונגיש יותר למקום המיועד, כך יכולה העבודה להתבצע ביתר קלות ועם יותר תמרון. מאידך, מנוף שאינו יכול לחנות בקרבת מקום פשוט לא יהיה יעיל.

כעת ניתן לעבור לסוגיה נוספת וחשובה מאוד מבחינתכם, והיא העלויות. אמנם אין מחירון אחיד ומחייב עבור השכרה של מנוף סל אדם, אולם אין בכך לומר שהשוק פרוץ. בהחלט קיים טווח מחירים מקובל בענף, וגם אם החברה אינה מפרסמת את עלויות שירותיה באתר האינטרנט, בוודאי תוכלו לקבלם בשיחת טלפון. הדבר יאפשר לכם להיערך מבחינה תקציבית ולבחון האם ההשכרה משתלמת ומצדיקה את עצמה.

תא נהג מנוף

להשכיר את מה שבאמת צריך

למעשה, כל ההיערכות לקראת השכרת המנוף מטרתה שתקבלו מענה מיטבי, מדויק ונכון עבורכם. כך למשל, אם הזמנתם מנוף המסוגל להגיע עד לגובה 10 מטרים אולם הגובה בשטח הינו 15 מטרים, חבל על הזמן ועל הכסף. מצד שני, המטרה היא גם לחסוך בעלויות שאינן נדרשות או מוצדקות, מפני שמחירי ההשכרה מושפעים מאוד ממאפייני המנוף – כושר הנשיאה שלו וההרמה לגובה. הזמנה של מנוף גדול מהמידות שבאמת נחוצות פשוט תעלה יותר ללא צורך אמיתי.

מרכז המנופים

השאירו פרטים

או חייגו: 053-3544193

פוסטים אחרונים
ביטוח לרכב
בלוג
ביטוח לרכב – דברים שחשוב לשים לב בשביל ליהנות מנהיגה בראש שקט

פוליסת ביטוח רכב, נועדה לספק לנו הגנה מפני תביעות של נזקים בגוף וברכוש, בין אם זה מצד בעלי רכבים ונהגים אחרים, נוסעים והולכי רגל וכל גורם אחר, שהוא או הרכוש שלו, עלולים להיפגע על ידנו במהלך הנהיגה. כמו כן, הפוליסה נועדה לספק לנו כיסויים בכל מקרה בו הרכב שלנו ניזוק, בין אם תאונה, חבלה, אסון טבע ומקרים אחרים, וכן אם הוא נגנב או נפרץ.

קרא עוד »
בלוג
  מצברים לרכב

מצבר לרכב הוא חלק חשוב ממערכת החשמל של הרכב המספק את האנרגיה הדרושה להפעלת המתנע ורכיבים חשמליים אחרים. ניתן לייצר מצברים לרכב ממגוון חומרים לרבות

קרא עוד »
בלוג
רכבים לפירוק

רכב לפירוק הוא תהליך חשוב בתעשיית הרכב זה עוזר להסיר רכיבים של רכב שאינם מתפקדים או נחוצים יותר, תוך שמירה ושחזור של חומרים יקרי ערך

קרא עוד »
0533544193 אזור מרכז