הובלות בבאר שבע

תוכן עניינים

הקיץ נחשב לעונה החמה של השנה ולא רק בהיבט של מזג האויר: מרבית מעברי הדירה מתרחשים בתקופה הזו, מה שעושה את בעליהן של חברות ההובלות עסוקים מאוד. אם אתם עוברים דירה ומעוניינים לשכור את שירותיה של חברת הובלות בבאר שבע, כדאי שתהיו בקיאים בתחום ותדעו מה בדיוק אתם מחפשים. באמצעות שיחות טלפון בהן תשאלו שאלות נכונות, תוכלו למצוא חברה אמינה ומקצועית.

מי צריך שירות של חברות הובלות

מגוון הלקוחות של כל חברת הובלות הוא רחב מאוד: החל מסטודנטים שעוברים לבאר שבע לקראת לימודי התואר שלהם, דרך משפחות מרובות ילדים שמחפשות בית רחב ידיים ועד לזוגות מבוגרים, שלקראת הגיל השלישי מחליטים לעשות שינוי – ועוזבים לבית חדש. אתם יכולים להיות בטוחים שהאנשים שבהם תבחרו בכדי לעבור דירה, ראו כבר את כל סוגי המעברים שיש. למרות זאת, לכל אדם שעובר לכתובת חדשה ישנם צרכים שונים ולכן בדקו האם השירות המוצע מתאים לכם.

הובלות בבאר שבע

חשוב להבין: שירות של חברת הובלות איננו מסתכם רק במשאיות-ענק שמכילות בתוכן ריהוט כבד ועשרות ארגזים מלאים. גם רווקים שכל רכושם הוא מזוודות ספורות ופינת אוכל, יזדקקו בדרך כלל לחברת הובלות שתעזור להם להעביר את הציוד שלהם ממקום למקום. חברת הובלות בבאר שבע שיש לה ניסיון רב ושירות איכותי, תוכל להציע את שני ה"קצוות" הללו, כלומר לתת שירות של הובלות קטנות ובמקביל גם לדעת להעניק פתרונות הובלה עבור בתים גדולים עם ציוד וריהוט רב.

איך בוחרים חברת הובלות בבאר שבע?

ההיצע הגדול של חברות ההובלה בישראל בכלל ובבאר שבע בפרט, אולי יגרום לכם קצת להתבלבל. בחירת אנשי ההובלה שיהיו אחראים על כל רכושכם במהלך המעבר, איננה משימה פשוטה ולכן מוטב להתחיל את החיפוש ביצירת "רשימת מכולת" של כל מה שאתם צריכים משירות ההובלה שלכם. בעזרת הרשימה, תוכלו גם לבקש בצורה מסודרת הצעת מחיר להובלה הספציפית שלכם.

מה כדאי לבדוק מול חברת ההובלה?

רשימת הצרכים שלכם לקראת ההובלה, צריכה לכלול את הסעיפים הבאים:

  1. מיקום הדירה הקודמת והחדשה – מרחק רב בין דירות, יעלה לכם יותר כסף שישולם לחברת ההובלה, בגלל הדלק הרב שהנסיעה תדרוש.
  2. סוג הבניין או הבית – האם מדובר בבית קרקע, או דירה בבניין רב קומות. שירות ההובלה צריך לכלול שימוש במנוף עבור קומות גבוהות, על מנת להעביר את הציוד בבטחה.
  3. כמות הריהוט והחפצים – כמה רהיטים כבדים יש לכם, לרבות מיטות, ספות וארונות והאם הם דורשים פירוק. שימו לב שהפירוק לרוב לא יהיה חלק ממחיר ההובלה.
  4. ציוד או ריהוט שדורש הובלה ייחודית – למשל פסנתר, או מיטה זוגית גדולה במיוחד. פריטים כאלה דורשים מקום מיוחד במשאית, יחס עדין ולעתים אפילו משאית נפרדת.
  5. חפצים יקרי ערך – תכשיטים וחפצי נוי, לרבות פסלים מיוחדים או עבודות אומנות.

עבור כל אחד מן הסעיפים הללו, חברת ההובלות שתבחרו צריכה להציע לכם פתרון מתאים. המטרה היא, כמובן, שכל הציוד יגיע אל הכתובת החדשה כשהוא שלם ותקין ושלא יינזק. מסיבה זו, לעיתים יהיה צורך לעטוף את הרכוש שלכם בדרכים שונות – נייר עטיפה, ניילון רך, "פצפצים" ועוד – בכדי שישרוד את ההובלה כשהוא במצב תקין וללא כל פגם.

מה ניתן ואף כדאי להעביר באופן עצמאי מהדירה הקודמת לחדשה?

אם ישנם תכשיטים יקרים או נוסטלגיים במיוחד, פריטי אומנות קטנים שחשובים לכם וכיוצא בזה –  כדאי אולי להעביר אותם בצורה עצמאית, כלומר לקחת אותם אתכם ברכב. שמרו מכל משמר על סוג זה של חפצים ושימו לב: פריטים קטנים במיוחד, מוטב לארוז יחד בקופסה ולאטום אותה היטב עד לפריקתה בבית החדש. בנוסף, אולי תרצו לקחת את המחשב האישי שלכם בכוחות עצמכם, או כל מכשיר יקר אחר אשר אתם מעדיפים שיהיה צמוד אליכם.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים הובלה?

מומלץ שתבדקו שחברת ההובלות שאתם בודקים עמה לגבי מתן שירות, אכן מציעה את כל השירותים שאתם צריכים וגם שתאריך המעבר הייעודי שלכם – פנוי. חשוב שלא להתבייש ולשאול לגבי כל פרט שעבורכם הוא קריטי, אפילו אם מה שחשוב לכם זה רק שיעטפו את הספה שלכם בניילון נצמד בטרם יכניסו אותה למשאית, או משהו דומה לכך.

כמובן שחשוב מאוד לבדוק באשר לשירות של פירוק רהיטים. אין דבר מתסכל יותר מלעמוד מול פתח הדלת עם מיטת ענק, שלא עוברת בפתח הכניסה. חברת הובלות איכותית חייבת להציע, לרוב בתשלום נוסף, שירות של פירוק רהיטים גדולים בכדי להצליח להעמיסם אל משאית ההובלה. שימו לב – ריהוט מיוחד או יקר מאוד, למשל שידה גדולה או ארון עתיק, מוטב לפרק באופן פרטי מראש.

סוגים שונים של הובלות: מתי כדאי להזמין שירות מקצועי

מלבד יכולת להעביר באמצעותו כמה חפצים קטנים יחסית, אין למעשה לרכב הפרטי שלכם יכולת לסייע לכם רבות במעבר הדירה. בהנחה שאתם זקוקים להובלה של בית שיש בו גם ילדים, תהיו בטוחים שתצטרכו משאית גדולה. תתפלאו לשמוע, אבל דווקא הריהוט הוא לא תמיד זה שיתפוס את מירב המקום במשאית: אנשי הובלה מיומנים יודעים כיצד למקם את הרהיטים זה לצד זה, ממש כמו משחק "טטריס", על מנת למקסם את יכולת ההכלה של המשאית שלהם.

הפריטים שתופסים חלק נכבד באמת במשאית ההובלה, הם הארגזים. יודע כל מי שעבר דירה אי פעם, שארגזים הם העקב אכילס הן בשלב האריזה והן בשלב הפריקה. שירות מקצועי של חברת הובלות, לעיתים יכלול גם שלל אופציות שייקלו עליכם עד מאוד ויהפכו את כמות הארגזים שלכם למינימלית ולמעבר עצמו להיות הרבה יותר "חלק".

 

שירותים נוספים שניתן לקבל במסגרת ההובלה

הימים הסמוכים למועד המעבר, הם בדרך כלל ימים מתוחים מאוד. יש מי שאורז את החפצים שלו במשך תקופה ארוכה, שלב אחר שלב, מה שבסופו של דבר מותיר את הבית במצב משונה של "בין לבין" – עדיין לא עברתם דירה, אך בכל זאת אתם מתגוררים לצד ארגזים וחפצים עטופים במשך כמה שבועות. חברת הובלה בבאר שבע שמעניקה שירות מקצועי באמת, תוכל לסייע לכם לצמצם למינימום את המאמץ ותחושת הלחץ שלכם, הן בימים של לפני המעבר וכמובן במהלכו ואחריו.

מלבד שירותי ההובלה עצמם, תוכלו לבדוק אופציה של אריזה: המשמעות היא, שכלל החפצים שלכם ייארזו בפעם אחת, בבת אחת אל תוך ארגזים שחברת ההובלה תספק – ובתוך כמה שעות תיוותרו עם בית שמוכן למעבר. היתרון – החיסכון האדיר בזמן וכמובן ויתור על הלחץ המוכר של "לארוז בזמן". החיסרון – האורזים מכניסים הכל כולל הכל, אל תוך הארגזים. מה שאומר, שלעיתים גם לא מעט ציוד מיותר, יעבור אתכם לבית החדש. אם תפעלו נכון ותיערכו מראש, תוכלו למנוע מצב שכזה.

 

איך להתכונן להובלה – טיפים שייקלו עליכם ביום המעבר

הקפידו למיין ולסנן כמה שרק תוכלו את כל החפצים שיש לכם בבית, לפני מעבר לדירה חדשה. משחקים תקינים ובגדים שימושיים – תוכלו לתרום ו"על הדרך" לשמח את מי שזקוק לציוד שכזה. בנוסף, מיון חכם ייקל על שלב האריזה והפריקה, כאשר תדעו שרק ציוד חיוני הגיע אתכם לכתובת החדשה וכעת אתם יכולים לפרוק את הארגזים בשלווה ולהתחיל את חייכם החדשים.

השאירו פרטים

או חייגו: 053-3544193

פוסטים אחרונים
בלוג
הובלה עם מנוף קדמי או אחורי

מנוף המורכב על משאית יכול להיות בחלק הקדמי או האחורי שלה. אין משמעות לדבר לעניין ההובלה וההבדלים בין שני המנופים הינם קטנים. במאמר נעמוד על

קרא עוד »
הובלות ביבנה

הקיץ נחשב לעונה החמה של השנה ולא רק בהיבט של מזג האויר: מרבית מעברי הדירה מתרחשים בתקופה הזו, מה שעושה את בעליהן של חברות ההובלות

קרא עוד »
הובלות בטירת הכרמל

הקיץ נחשב לעונה החמה של השנה ולא רק בהיבט של מזג האויר: מרבית מעברי הדירה מתרחשים בתקופה הזו, מה שעושה את בעליהן של חברות ההובלות

קרא עוד »
0533544193 אזור מרכז