האם להשכיר מנוף להעברת דירה?

תוכן עניינים

אם אתם מעבירים את הדירה לחדשה, ולפחות אחת מהן נמצאת בקומה גבוהה, ייתכן שכדאי ואפילו נחוץ להשכיר מנוף להעברת דירה. מדובר בשירות שלא מוצע לרוב על ידי חברת ההובלות עצמו, אלא בשירות חיצוני המוצע על ידי חברות להשכרת מנופים. האם גם אתם צריכים מנוף כזה והאם זה ישתלם? על כך בשורות הבאות.

העברת דירה היא מאורע מרגש הכרוך גם בלא מעט לחצים, שכן את הפרויקט יש לבצע בצורה יעילה ודי מהירה, אך כזו השומרת על הפריטים היקרים לכם. במידה שהדירה נמצאת בקומה גבוהה ישנן מספר אפשרויות להרמה והורדת התכולה, וכאמור ישנה גם האופציה של השכרת מנוף להעברת דירה. כמה יעלה לכם התענוג והאם הוא משתלם? בואו נראה.

חייבים או לא חייבים מנוף להעברת דירה?

יש מצבים בהם לא חייבים להשכיר מנוף להעברה. לדוגמא, אם הדירה שוכנת באחת הקומות התחתונות יש סבירות טובה שניתן יהיה לפתור כל סוגיה עם הניסיון של חברות ההובלות. כמו כן, אם מדובר בדירה בקומה יחסית גבוהה אבל התכולה שלה אינה מורכבת מפריטים גדולים ומורכבים כמו פסנתר, ארון או מיטה, ואם ניתן להעביר את כל הפריטים בקלות יחסית בחדר המדרגות או במעלית, לא בטוח שהשכרת המנוף באמת חיוניות או משתלמת.

מנוף רקע שמיים

מתי כן חשוב ומשתלם להשכיר מנוף להעברת דירה?

בכל מקרה אחר מהמתואר לעיל, כלומר אם יש פריטים יחסית גדולים ומורכבים, דירה בקומה גבוהה ודרכי גישה בעייתיות אליה. אמנם השכרת מנוף להעברת דירה כרוכה בהוצאה נוספת, מלבד מה שאתם משלמים לחברת ההובלות, אבל כפי שנראה מייד היא יכולה להיות משתלמת. באופן כללי, המחיר מתחיל מסביבות שלוש מאות או חמש מאות שקלים להעברה ויכול להגיע לאלפי שקלים. הדבר תלוי בגודל המנוף וסוגו, יכולת ההעמסה שלו, יכולת ההרמה לגובה, כושר התמרון הנדרש ועוד.

ומדוע זה בכלל משתלם? גם בהנחה שניתן בדרך זו או אחרת להעביר את הפריטים בלי מנוף, הוא מקנה כושר תמרון מאוד גבוה. כלומר, הוא מאפשר למעבירים לבצע את עבודתם הרבה יותר בקלות, ומכאן הרבה יותר במהירות. הוא גם חוסך עוגמת נפש עקב פגיעה בריהוט יקר במהלך העברתו בחדר המדרגות, והוא גם חוסך בעלויות נוספות מצד חברת ההובלות על הגובה והמורכבות של ההעברה, וכן על שעות העבודה הנדרשות. במילים אחרות, המנוף מאפשר לבצע את הפרויקט ביתר יעילות ומהירות, עם פחות כוח אדם ופחות סיכון לפגיעה בחפצים היקרים ללבכם.

ראו גם: כמה עולה השכרת מנוף סל?

מנוף סל העברת דירה

פנייה לחברה להשכרת מנופים

ייתכן מאוד שחברת ההובלות שאתם עובדים מולה תוכל להפנות אתכם לחברה המתמחה בהשכרת מנופים להובלות. ודאו שהחברה מציעה תעריך בטווח המקובל בשוק, שביכולתה לספק במועד הנדרש את המנוף הנחוץ לכם, שהיא מחזיקה בכל האישורים הנדרשים בחוק, ושיש לה ביטוח שיכסה כל נזק שייגרם חלילה לתכולה המועברת.